VEELGESTELDE VRAGEN

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Na het plaatsen van een bestelling zal er per mail contact worden opgenomen om het uiteindelijke wanddoek tot tevredenheid van de klant samen te stellen. Dit zal de ene keer meer tijd kosten dan een andere keer, afhankelijk van de wensen van de klant. Over het algemeen geldt dat na akkoord van de klant het wanddoek binnen 10 werkdagen naar de pakketdienst wordt gebracht. Bestellingen worden verstuurd via PostNL en helaas hebben wij geen invloed op de bezorging van PostNL. Wij kunnen geen 100% garantie geven dat je bestelling de volgende dag wordt bezorgd, wij zijn hierin afhankelijk van de service van PostNL.

Ik heb mijn bestelling nodig voor een bepaalde datum.
Neem in zo’n geval altijd even contact met ons op via info@maakt-blij.nl om te informeren wat er haalbaar is. Wellicht kunnen we telefonisch tot een akkoord komen over de opzet van het wanddoek waarna de productie versneld kan beginnen. 

Kan ik mijn bestelling ophalen bij een PostNL-locatie?
Kies bij verzending voor ‘ophalen bij een PostNL-locatie’. Na bevestiging van je bestelling maak je een keuze voor je gewenste locatie.

Kan ik mijn bestelling bij jullie ophalen?
Helaas is dit niet mogelijk, alleen bij hoge uitzondering. Dit wordt dan altijd vooraf besproken, voor het plaatsen van je bestelling. 

Kan ik per telefoon of email bestellen?
Helaas is dit niet mogelijk. Bestellingen kunnen via de webshop besteld worden. 

Ik heb een bestelling geplaatst & geen bevestiging ontvangen. Wat nu?
Mocht de bevestiging niet in je spam terecht zijn gekomen, neem dan even contact op via info@maakt-blij.nl, dan zoeken we het voor je uit. Misschien zit er een type foutje in je mailadres bijvoorbeeld.

Ik heb een bestelling geplaatst en wil een ander adres doorgeven/ ik heb het verkeerde adres opgegeven, wat nu?
Dit is geen probleem. Het wordt pas lastig wanneer het eindproduct verzonden is, maar doordat er eerst via de mail contact zal zijn over de opzetjes kun je dit altijd via die weg aangeven. 

Ik wil mijn bestelling graag retourneren.

Helaas is retourneren van onze producten niet mogelijk omdat alles op maat wordt gemaakt en wij de producten dan ook niet meer kunnen verkopen. Bedenk van tevoren goed wat je wilt en geef het gerust aan als je twijfelt over de opzetjes of andere vragen hebt. We denken graag met je mee om zo tot een product te komen waar jij helemaal tevreden over bent.